
نسل جدید سرفیس پرو صرفنظر از ارتقای سختافزار به نسل هشتم اینتل و گزینهی رنگ مشکی مات، تفاوت دیگری با گذشته ندارد.
مایکروسافت جایگاه منحصربهفردی بین تمام تولیدکنندگان کامپیوترهای شخصی دارد. ردموندیها درکنار اپل، تنها شرکتهایی بهحساب میآیند که کنترل سختافزار و نرمافزار محصولات خود را دراختیار دارند. آنها در سال ۲۰۱۲ خانوادهی محصولات گرانقیمت سرفیس را بهعنوان ویترینی برای بهنمایشگذاشتن برتریهای پلتفرم خود رونمایی کردند. در ابتدای کار، واحد سرفیس با ضرری ۹۰۰ میلیون دلاری دردسرهای متعددی برای مایکروسافت بهبار آورد؛ اما براساس گزارش گارتنر، طی سهماههی سوم ۲۰۱۸ جایگاه پنجم بازار PC آمریکا را نصیب این شرکت کرد و اکنون کسبوکاری یک میلیارد دلاری بهحساب میآید.
سران ردموند بخش عمدهای از موفقیتهای خانوادهی سرفیس را وامدار دستگاه هیبریدی محبوب سرفیس پرو هستند؛ بنابراین، انتظار داریم تمرکز ویژهای نیز روی توسعهی نسلهای آتی آن داشته باشند. پانوس پانای در زمان رونمایی سرفیس پرو ۲۰۱۷، دلیل کنارگذاشتن عدد مربوط به نسل را نگهداشتن نام سرفیس پرو ۵» برای محصولی دانست که تغییرات چشمگیری به تبلت 2in1 سرفیس اضافه کند. بااینحال در سال ۲۰۱۸، نسل ششم سرفیس پرو با نام Surface Pro 6 بدون کوچکترین تغییری در زبان طراحی با ارتقای سختافزاری صِرف و اضافهشدن رنگ مشکی مات روانهی بازار شد.
سرفیس پرو طی چند سال گذشته، بهلطف طراحی منحصربهفرد و سختافزار قدرتمند، پرچمدار دستگاههای هیبریدی و سبک بهشمار میآمد؛ اما آیا در سال ۲۰۱۹ مقابل دستگاهایی با نمایشگرهای کمحاشیه و سختافزار قدرتمندتر و درگاههای متنوعتر نیز میتواند عرضاندام کند؟ با بررسی سرفیس پرو 6 همراه زومیت باشید.
* متأسفانه قلم سرفیس پن را برای بررسی دراختیار نداشتیم؛ بنابراین، نمیتوانیم دربارهی عملکردش اظهارنظر کنیم.
راهنمای جامع خرید کنسول بازی پلی استیشن 4
سرفیس ,پرو ,سال ,سختافزار ,نسل ,بررسی ,سرفیس پرو ,در سال ,رنگ مشکی ,و سختافزار ,پرو 6
درباره این سایت